Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη Βουλή η θαλάσσια συγκοινωνία

Το ζήτημα της δημιουργίας θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, το οποίο έχει επί σειρά ετών απασχολήσει τους φορείς και την κοινή γνώμη της πόλης και θεωρείται μία από τις καλύτερες παράλληλες λύσεις για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου, έφθασε ως τη Βουλή. Η βουλευτής Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Έλενα Ράπτη, ρωτά τους αρμόδιους υπουργούς, αν μπορούν να στηρίξουν την προσπάθεια, με το να εκπονηθεί μελέτη για να διαπιστωθεί αν είναι βιώσιμη μια τέτοια λύση κι αν υπάρχει σκέψη ολοκλήρωσης της μελετητικής προσπάθειας που έχει αρχίσει.
Στην ερώτησή της, η κ. Ράπτη χαρακτηρίζει "εναλλακτική επιλογή πολλών μετακινούμενων πολιτών από και προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης" τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία. Θυμίζει πως "σε συνεχείς αναφορές στον τοπικό Τύπο έχουν διατυπωθεί προτάσεις για την δημιουργία ενός «βιώσιμου συστήματος αστικής μετακίνησης», με αναφορές στην ανάγκη δημιουργίας θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, όπως άρθρα και απόψεις πολιτών με θετικές κρίσεις για αυτή την προοπτική". Υπογραμμίζει την τουριστική διάσταση "με την ανάδειξη του υπέροχου παραλιακού μετώπου της πόλης της Θεσσαλονίκης, κάτι που γινόταν και στο παρελθόν", αλλά και την "περιβαλλοντική της διάσταση με την χρήση ενός μέσου εξόχως φιλικού προς το περιβάλλον και με την μείωση ενός σημαντικού φορτίου ρύπων από την ατμόσφαιρα της πόλης".
Η βουλευτίνα επισημαίνει πως σε αυτήν την προοπτική διάκεινται θετικά "όλοι ανεξαιρέτως οι φορείς και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης" και ρωτά τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευρ. Στυλιανίδη, ποιες ενέργειες προτίθεται να προωθήσει για την ολοκλήρωση του συνόλου της μελετητικής προσπάθειας κι αν μπορούν να διερευνηθούν επισήμως οι δυνατότητες επιδότησης του εισιτηρίου της Θαλάσσιας Αστικής Συγκοινωνίας όπως από το παρελθόν έχει συζητηθεί και τεθεί.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα επίσημα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των εκλογών στο δήμο Θεσσαλονίκης: Τι πήρε ο κάθε σύμβουλος

Ανακοινώθηκαν, από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογών για τον κεντρικό δήμο. Δόθηκαν, έτσι, οι ακριβείς ψήφοι που συγκέντρωσαν όλοι οι υποψήφιοι, δημοτικοί και διαμερισματικοί, με όλες τις παρατάξεις. Αναλυτικά, έχουμε:

Έχουν δήμαρχο σε Πυλαία, Χορτιάτη, Πανόραμα

Από αυτούς που κοιμήθηκαν ήσυχοι και από... νωρίς, χθες βράδυ, ήταν κι ο νέος δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη (όπως λέγεται ο Καλλικρατικός δήμος μετά την ενοποίηση Πυλαίας, Χορτιάτη, Πανοράματος και Εξοχής) Ιγνάτιος Καϊτετζίδης. Δήλωσε ικανοποιημένος (και γιατί να μην είναι, δηλαδή, με ποσοστό στο 56,93%), όπως κι ο δεύτερος, Νίκος Νυφούδης, ο οποίος, αν και... νεοσσός πολιτικά πήρε 27,75% και το γλέντησε με την Χριστίνα και τους φίλους του. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Μπουτάρης: Δεν είπα να μετονομαστεί η Αγίου Δημητρίου σε Κεμάλ Ατατούρκ αλλά η... Αγίου Παύλου!

Καθίστε, γιατί θα τρελαθώ. Διαβάζω στην ανακοίνωση της "Πρωτοβουλίας" του Γιάννη Μπουτάρη: "O υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ουδέποτε πρότεινε την μετονομασία του οδού Αγίου Δημητρίου σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ". Και μερικές γραμμές (και μετά την παράθεση μερικών ιστορικών γεγονότων) πιο κάτω, ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ στην ΙΔΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ίδιας παράταξης του ίδιου υποψηφίου: "Ο κ. Μπουτάρης, το 1997, με αφορμή την επίσκεψη Τούρκων επιχειρηματιών στη Θεσσαλονίκη και αφού είχε προηγουμένως δοθεί το όνομα του Γεωργίου Σεφέρη σε οδό της γενέτειρας πόλης του στα Βουρλά της επαρχίας Σμύρνης, πρότεινε