Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άντε να δούμε πότε θα τελειώσει ο διάδρομος προσγείωσης–απογείωσης στο “Μακεδονία”

aerodromio_012-thumb-largeΑχρείαστο έργο ή αναπτυξιακή προσπάθεια που πρέπει να συνεχιστεί; Και σε ποιο οικονομικό περιβάλλον; Ο λόγος για την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης 10-28 στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", θέμα που συζητείται σήμερα, στη Θεσσαλονίκη.

 

Η επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης είναι ένα θέμα που διχάζει. Αποφασίστηκε και εκτελέστηκε σε… χρόνο ρεκόρ για έργο στη Θεσσαλονίκη, κάτι που προκάλεσε την εξύφανση σεναρίων και θεωριών συνωμοσίας για το ποιος πήρε το έργο και με ποιους όρους. Την ίδια στιγμή, οικολογικές ομάδες της πόλης θεωρούν ότι η επέκταση του διαδρόμου στη θάλασσα προκαλεί αλλαγή στα ρεύματα του Θερμαϊκού Κόλπου, ενώ η προσέγγιση αεροσκαφών τύπου τζάμπο στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης θα προκαλέσει πολλά περισσότερα προβλήματα.

Οι υπέρμαχοι του έργου υποστηρίζουν ότι θα προσελκύσει ακόμη και υπερατλαντικές πτήσεις. Ότι θα τονώσει την περιοχή, αλλά και τη Χαλκιδική.

Γεγονός είναι ότι, όλα αυτά παρακάμφθηκαν και το έργο άρχισε. Από τότε, όμως, θυμίζει “γεφύρι της Άρτας”. Μάλιστα, με το σκεπτικό ότι, λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας, δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί άλλο αεροδρόμιο (στο Κλειδί Ημαθίας ήταν ο σχεδιασμός) προς τα δυτικά, κάνει την περάτωση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης μονόδρομο…

Όλα αυτά θα πέσουν, πάλι, στο τραπέζι της σύσκεψης, στην οποία συμμετέχουν ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων έργων, Γιάννης Οικονομίδη και υπηρεσιακοί παράγοντες. Στη διάρκεια της σύσκεψης, που θα αρχίσει στις 12.30 το μεσημέρι, θα συζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες της εξέλιξης του έργου, που αξίζει να αναφερθεί πως έχουν σημειωθεί σημαντικές καθυστερήσεις πολλών χρόνων.

Ι.Σ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα επίσημα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των εκλογών στο δήμο Θεσσαλονίκης: Τι πήρε ο κάθε σύμβουλος

Ανακοινώθηκαν, από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογών για τον κεντρικό δήμο. Δόθηκαν, έτσι, οι ακριβείς ψήφοι που συγκέντρωσαν όλοι οι υποψήφιοι, δημοτικοί και διαμερισματικοί, με όλες τις παρατάξεις. Αναλυτικά, έχουμε:

Έχουν δήμαρχο σε Πυλαία, Χορτιάτη, Πανόραμα

Από αυτούς που κοιμήθηκαν ήσυχοι και από... νωρίς, χθες βράδυ, ήταν κι ο νέος δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη (όπως λέγεται ο Καλλικρατικός δήμος μετά την ενοποίηση Πυλαίας, Χορτιάτη, Πανοράματος και Εξοχής) Ιγνάτιος Καϊτετζίδης. Δήλωσε ικανοποιημένος (και γιατί να μην είναι, δηλαδή, με ποσοστό στο 56,93%), όπως κι ο δεύτερος, Νίκος Νυφούδης, ο οποίος, αν και... νεοσσός πολιτικά πήρε 27,75% και το γλέντησε με την Χριστίνα και τους φίλους του. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Μπουτάρης: Δεν είπα να μετονομαστεί η Αγίου Δημητρίου σε Κεμάλ Ατατούρκ αλλά η... Αγίου Παύλου!

Καθίστε, γιατί θα τρελαθώ. Διαβάζω στην ανακοίνωση της "Πρωτοβουλίας" του Γιάννη Μπουτάρη: "O υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ουδέποτε πρότεινε την μετονομασία του οδού Αγίου Δημητρίου σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ". Και μερικές γραμμές (και μετά την παράθεση μερικών ιστορικών γεγονότων) πιο κάτω, ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ στην ΙΔΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ίδιας παράταξης του ίδιου υποψηφίου: "Ο κ. Μπουτάρης, το 1997, με αφορμή την επίσκεψη Τούρκων επιχειρηματιών στη Θεσσαλονίκη και αφού είχε προηγουμένως δοθεί το όνομα του Γεωργίου Σεφέρη σε οδό της γενέτειρας πόλης του στα Βουρλά της επαρχίας Σμύρνης, πρότεινε