Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δημοπρατήθηκε ο κόμβος της Λαχαναγοράς

komvos-laxanagoras_425xΔημοπρατήθηκε η κατασκευή του κόμβου, Κ16, στην λαχαναγορά, της περιφερειακής οδού. Ως το τέλος του 2011 θα δημοπρατηθούν η αναβάθμιση του παλιού περιφεριακού και ένα τμήμα της εξωτερικής περιφερειακής. >>>

 

Τις ανακοινώσεις αυτές έκανε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης.

Ο νέος κόμβος Κ16 θα είναι ένας από τους μεγαλύτερους της χώρας, αφού περιλαμβάνει στο σχεδιασμό 32 κατευθύνσεις. Το συνολικό κόστος του έργου αναμένεται να φθάσει τα 115 εκ. ευρώ. Ο προϋπολογισμός του φθάνει τα 89,5 εκ. ευρώ.

Στη δημοπρασία πήραν μέρος επτά μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες. Η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές Δεκεμβρίου. Οι εργασίες θα αρχίσουν τους πρώτους μήνες του 2012. Θα ολοκληρωθεί μετά από τρία χρόνια και οκτώ μήνες από την υπογραφή της πρώτης σύμβασης. Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ, στις 3 Μαρτίου 2011.

Συνολικά θα κατασκευαστούν εννέα γέφυρες καταστρώματος (οι τρεις στη διασταύρωση του ΠΑΘΕ με την περιφερειακή, μία πάνω από την εξωτερική περιφερειακή και οι πέντε πάνω από τον σωληνοδιάδρομο των ΕΛ.ΠΕ. Θα υπάρχει και δίκτυο παράπλευρων οδών, μήκους 10,5 χιλιομέτρων.

Αναβαθμίζεται και η παλιά περιφερειακή οδός. Πιο συγκεκριμένα, θα κατασκευαστούν οι ανισόπεδοι κόμβοι της 3ης Σεπτεμβρίου (Ελευθέρια), της Μαιάνδρου (Εύοσμος), της Οδού Ολυμπιάδος (Εύοσμος), της Οδού Μακρυγιάννη (Ηλιούπολη), της Λαγκαδά – Σταυρουπόλεως και ο Κ14 (Πολίχνη).

Σε ό,τι αφορά τον εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ο υφυπουργός ανήγγειλε δημοπράτηση του πρώτου τμήματος των 14 χλμ. μέχρι το τέλος του 2011. Πρόκειται για νέα χάραξη που θα συνδέει τον κόμβο του Αγίου Παντελεήμονα με τα Πεύκα και θα περιλαμβάνει τέσσερις ανισόπεδους κόμβους (Ευκαρπίας, Φιλύρου, Ασβεστοχωρίου, Χορτιάτη) και μια συνδετήρια οδό με το Γηροκομείο (μήκους 2,8 χλμ.).

Όσον αφορά το μετρό, ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε πως οι μελλοντικές επεκτάσεις του θα είναι τέσσερις:

  1. Σταυρούπολη: 6,5 χλμ. και έξι σταθμοί.
  2. Εύοσμος: 4,5 χλμ. και τέσσερις σταθμοί.
  3. Πανεπιστήμιο - Ν. Ελβετία (μέσω Τούμπας και Χαριλάου): 3,8 χλμ. και τρεις σταθμοί.
  4. Αεροδρόμιο «Μακεδονία»: 5,5 χλμ. και τρεις ή τέσσερις σταθμοί.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα επίσημα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των εκλογών στο δήμο Θεσσαλονίκης: Τι πήρε ο κάθε σύμβουλος

Ανακοινώθηκαν, από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογών για τον κεντρικό δήμο. Δόθηκαν, έτσι, οι ακριβείς ψήφοι που συγκέντρωσαν όλοι οι υποψήφιοι, δημοτικοί και διαμερισματικοί, με όλες τις παρατάξεις. Αναλυτικά, έχουμε:

Έχουν δήμαρχο σε Πυλαία, Χορτιάτη, Πανόραμα

Από αυτούς που κοιμήθηκαν ήσυχοι και από... νωρίς, χθες βράδυ, ήταν κι ο νέος δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη (όπως λέγεται ο Καλλικρατικός δήμος μετά την ενοποίηση Πυλαίας, Χορτιάτη, Πανοράματος και Εξοχής) Ιγνάτιος Καϊτετζίδης. Δήλωσε ικανοποιημένος (και γιατί να μην είναι, δηλαδή, με ποσοστό στο 56,93%), όπως κι ο δεύτερος, Νίκος Νυφούδης, ο οποίος, αν και... νεοσσός πολιτικά πήρε 27,75% και το γλέντησε με την Χριστίνα και τους φίλους του. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Μπουτάρης: Δεν είπα να μετονομαστεί η Αγίου Δημητρίου σε Κεμάλ Ατατούρκ αλλά η... Αγίου Παύλου!

Καθίστε, γιατί θα τρελαθώ. Διαβάζω στην ανακοίνωση της "Πρωτοβουλίας" του Γιάννη Μπουτάρη: "O υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ουδέποτε πρότεινε την μετονομασία του οδού Αγίου Δημητρίου σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ". Και μερικές γραμμές (και μετά την παράθεση μερικών ιστορικών γεγονότων) πιο κάτω, ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ στην ΙΔΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ίδιας παράταξης του ίδιου υποψηφίου: "Ο κ. Μπουτάρης, το 1997, με αφορμή την επίσκεψη Τούρκων επιχειρηματιών στη Θεσσαλονίκη και αφού είχε προηγουμένως δοθεί το όνομα του Γεωργίου Σεφέρη σε οδό της γενέτειρας πόλης του στα Βουρλά της επαρχίας Σμύρνης, πρότεινε